onsdag 10 augusti 2011

London, utslag, öland och flytt...

...och så ska jag hinna med att jobba oxå;)
Iaf så var jag och Broman och 2 par till i London förra veckan vi åkte hem den dagen då alla kravaller började, tur var ju det! Det var så roligt att träffa Wilma, Colin och Lisa:) Plus att besöka Windsor igen:) Känner mig alltid så hemma när jag är där!!! En av kvällarna begav jag och Cilla oss ut i Londons natten och besökte en nattclub, vi dansa, drack och hade så kul:) Var länge sen jag hade en sån rolig natt ute!!! Vi var hemma vid 04,30 på morgonen...tänk er jag...tanten Malin var ute och svängde mina lurviga så länge!!!
Dagen efter åkte vi till Camden....och där var det nåt gulligt och sött djur/insekt som bet mig antagligen....för det börja klia på foten och det såg ut som ett myggbett...ja där börja det....sen kom det bara fler och fler utslag på söndagen åkte jag till jouren där jag fick kortison, men inte har det blivit bättre än utan tvärtom det kommer bara fler och fler blåsor/utslag så idag ska jag ringa vårdcentralen men åker till jobbet först för inget blir ju bättre av att jag sitter hemma och väntar då jag bara kliar mig ännu mera då liksom.

Blir så trött på folk, nu har nån snott Mejas cykel! Kan inte folk veta skillnad på mitt och ditt?! Jag blir galen!!!! Meja är ledsen och det förstår jag för hon hade ju en jätte fin cykel.

Idag ska vi få nyckeln till vår nya lgh:) JIPPIE!!!! Blir att bära kartonger för fullt nu:) Så har du inget att göra är det bara att komma och hjälpa till, tack på förhand:)

På fredag morgon beger vi oss mot Öland, det är vi, Johua, Tilda, Jenny, Simon och Emilia, ska bli kul att Jenny och hennes familj följer med:)

Nej ni nu ska jag klia vidare och sen bege mig mot jobbet och kämpa fram tills jag får en tid till vårdcentralen.

Ha en bra dag och ta hand om er
Puss och kram
Malin

Inga kommentarer: