måndag 1 augusti 2011

1 augusti 2011 det är det idag

Börjar dagen med att säga grattis på namnsdagen till min kära sambo...snart fyller han år med och snart väldigt snart ska vi iväg på en resa:) tillsammans med 2 par till ska vi till London:) Gud vad jag längtar...nedräkning till max!!! Idag har jag ledigt har ledigt hela veckan:) Underbart skönt!!! Har jobbat nåt extra mkt under sommaren så denna lediga vecka är välbehövlig!!!

Dagarna tickar på fattar egentligen inte vad jag gör för tiden går så snabbt och jag glömmer helt bort att blogga...barnens sommarlov lider mot sitt slut och jag märker på barnen att de behöver få återgå till skolvardagen så att säga. Ska bli skönt när skolan är igång igen.

Snart flyttar vi med, vet inte hur vi ska få till allt för dagarn räcker inte till...ska hinna så mkt på så få lediga dagar liksom.

Ikväll ska vi iväg till Noel och gratta honom, lillgubben har fyllt 6 år:) Han är så gullig:)

Ha det så bra
Kram på er alla människor där ute som är vänliga!

Inga kommentarer: