fredag 8 juli 2011

Sol sol härliga sol:)

Visst är det underbart med sol:) Man blir så lycklig av det:) Man behöver ju inte göra nåt när solen skiner man blir bara glad av att det är solsken:)

Hitta ett super roligt program på nätet, där jag kan hitta vem det är som läser min blogg:):) Jag får ju mail varje dag om vilka det är som klickar in på min blogg och nu får jag även reda på vem det är:) SUPER KUL:)

Igår var jag och tjejerna hos mina mamma, de bada och jag satt och prata med mamma och Gunilla, det var så härligt att sitta i solen:) I LOVE IT:)

Idag ska tjejerna till sin pappa, det är meningen att de ska vara där i tre veckor i rad, men har sagt till dem att de får komma hit om de vill.

Imorgon ska jag jobba sen på kvällen tänkte jag åka ner till munken in the park, får se om jag går dit för åren innan har det alltid vart så mkt folk och det går lika bra att sitta på typ h lander inn för man hör ju ändo musiken...

Ha det så bra
Puss och kram

Inga kommentarer: