torsdag 7 juli 2011

Härligt

Vilket underbart väder det är ute idag:) Gårdagen bestod av jobb sen på eftermiddagen/kvällen åkte jag och alla tjejer ner till Kristina och hennes barn i Söderköping, det var så kul att ses igen:) Dagarna tickar ju på så snabbt...men när man ses är det ändo som om det var igår:) Såna vänner är de sanna vännerna:) Det bjöds på grillat och smarrig jordgubbspaj. Kristina och jag satt på altanen och njöt och prata:) Medans barnen gick till kanalen och sen hade de besökt ramunderberget och tog en promenix till Petersburg;)

I tisdags dog Mirandas hamster...hon är jätte ledsen, stackarn. Men hon har begravt den hos mina föräldrar. Så nu är det bara Meja och Malou som har kvar sina hamstar. Imorgon ska ju tjejerna åka till Tommy de ska vara där i tre veckor så då ska de ta med sina hamstar, då de håller på och bli gamla de med och jag har ingen lust att de ska gå bort under tiden tjejerna inte är här. Tänk er själva att komma tillbaka hem efter tre veckor och få reda på att ditt husdjur har gått bort...som tur var så gick Tommy med på att tjejerna fick ha med sig sina hamstar. Tjejerna blev glada och det är ju huvudsaken.
Idag är det städning som står på schemat sen badhuset för än så länge lyser solen:)

Tänk att man aldrig slutar att förvånas...men som sagt jag blir bara mer nöjd när mina tankar och aningar blir bekräftade:):):) Ju mer ni lägger er i mitt liv och har åsikter på saker och ting så får jag ju bara bekräftat på att min teori stämmer:) TACK:)

Ha en bra dag
Puss och Kram

Inga kommentarer: