torsdag 14 januari 2010

Fy känner mig som ....

...en svullen GRIS!!! Känner hur äcklig och tjock jag är! Mår illa över mig själv!!! BLÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!! Vill bara flyga fram över golvet men just nu är jag lika svullen som en padda! Märks att jag inte har kunnat träna på läääääääänge...och att jag har ätit fel och druckit alldeles för lite vatten och druckit alldeles för mkt öl! Har ju fått värsta öl magen ju!!!Nej fy vad äcklig jag känner mig! Får panik!!!
Längtar tills jag får pengar igen och kan köpa nutrilett och kan börja flyta en period så jag kan komma tillbaka till mina "goda" vanor så att säga.
Vad jag klagar hörre ni men så är fallet och det är ju min blogg och jag får själv bestämma vad som ska stå här i!
Ha det bra
Kram

1 kommentar:

Linnea sa...

Jag tycker att du istället ska träna mer - istället för att äta mindre och ersätta med "matersättare". Man åldras tydligen mycket innuti kroppen annars. inge bra, men iaf. jag menar inget illa, snarare tvärt om. så jag hoppas du inte tar illa upp! Ta hand om dig:)