tisdag 11 december 2007

Julfest

Idag har jag vart på julfest med jobbet...trevligt och roligt att träffa alla jobbarkompisar...och roligt med en julklapp som jag inte får öppna förrän julafton för chefen, får väl se om jag kan hålla mig så länge! Är så nyfiken vad den innehåller. Jag, Irene, Eva och Gunvor sjöng "nu tändas tusen juleljus" dock med ny text som var till våran chef Annika. Det blev uppskattat utav Annika och det kom glädje tårar...roligt när man kan göra nån glad!
Åt min första julmat idag, tog det riktigt försiktigt för jag hade ingen strörre lust att få ett "dump" anfall bland 60 tjejer och 1 kille!!!! Så det gick riktigt bra och jag njööööt av varje tugga!!!
Fick många komplimanger om min frisyr och mina tappade kilon, jätte roligt!!! Det är ju flera utav tjejerna som jag inte träffat sen innan op liksom.
Julekramar Malin

Inga kommentarer: