måndag 24 december 2007

GoD jUl


Då var det julafton igen...tänk va ett år går fort! Idag är det 3 månader sen op...och vet ni vad?! Jag har glömt och väga mig igen....så jag vet ej hur mkt jag har gått ner på min jubileumsdag...men vad gör väl det, jag är ju iaf lyckligare än någonsin!!!
Ska iväg och jobba i 5 timmar valde att ej ta semester idag eftersom jag bara jobba kort tur och dag! Ibland har även jag tur!!!! Kl 14 kommer Tommys mamma så då ska vi äta och umgås sen senare under eftermiddagen så kommer även mina föräldrar ner till oss för att fira jul med barnen. Det är Malou som har bjudit farmor, mormor och morfar för hon ville fira jul med dem.
Min syrra är i Turkiet och har det skönt och slipper JuL oCh NyÅr här hemma så himla skönt!!!
Ha en underbar JuL nu och ät tills ni storknar!!!

Inga kommentarer: