torsdag 18 oktober 2007

Norrköping nästa

Sitter här framför datorn, ska straxt in till Norrköping och göra den lite osäker för dagen. Tänkte köpa lite nya krukor till vardagsrummet för jag köpte nya gardiner i Ullared i måndags och då måste ju det passa till dem!!!
Ställde mig på vågen i tisdags, en dag för sent, ja jag vet..men jag glömde bort det i måndags eftersom jag var uppe så tidigt och var halvt stressad för att hinna iväg...Nu har jag gått ner 12 kg och det är på 3 veckor, så det är väl inte så illa pinkat iaf, eller?! Snart dags att börja jobba igen, träffa min chef i tisdags så då sa jag att jag gärna ville fortsätta på dagen för jag känner att det är ett heltidsjobb att bara hinna med att äta rätt hela tiden. Och det respektera hon så jag blir kvar på dagen ett tag till iaf.
Nu ska jag sticka in till stan, Kram

Inga kommentarer: