torsdag 11 oktober 2007

13 grader

När jag vakna idag var det svinkallt!!!!!!!!!Ja ni det var 13 grader inne, och 1 grad ute! Det blev snabbt till att börja elda, mina händer är kalla än, jag funderar starkt på att ta på mig vantar! Men vintern närmar sig ju med stormsteg så det är väl inget annat att vänta sig, men snart är det nog dags att sätta på värmen i huset iaf!
Idag ska jag träffa några jobbarkompisar från förr, vi ska äta lunch tillsamans så det blir en prövning för mig. Har ju hittills bara ätit hemmma. Men det ska nog gå bra. Mina titthål på magen har läkt fint så jag tänkte jag skulle börja simma i nästa vecka inne i norrköping och kanske ta en tur till solariet så jag får lite fräknar på näsan igen för nu ser jag nästan sjuk ut så vit som jag är.
Den 31 oktober ska jag tillbaka till Stockholm för ett återbesök på kliniken. Ska bli intresant och se vad de säger...spännande. Kram

Inga kommentarer: