fredag 13 januari 2012

2012 så var det här.....5 år har gått

Ja ni...5 år har gått börja ju denna blogg när jag skulle fyllla 30 år och nu fyller jag 35 om några veckor!!! Herregud när jag tittar tillbaka har ju massor hänt i mitt liv men när man lever i det just nu så tycker man inte att nåt händer....mitt liv har blivit så mkt bättre än vad jag någonsin haft innan...tjejerna börjar bli stora och de vill gärna vara äldre än va de är i vissa lägen...härligt med pre tonåringar;) Men samtidigt väldigt skönt att de börjar klara sig själva...
Nu står jag för en ny utmaning igen...inget jag kommer berätta om än utan när jag vet nåt säkert...men det blir bara bättre och bättre iaf:)
Längtar nåt enormt efter  våren och sommaren avskyr verkligen den här årstiden....bara kallat och grått:( Men är iaf lycklig över att det inte är nån snö!!!

Helgen består av jobb, det är min jobbar helg så i helgen är det inga extra pass.

Ha det så bra
Puss och kram
Malin

Inga kommentarer: