lördag 12 november 2011

Idag är idag imorgon är imorgon

Sitter här och inväntar Karolina och Sara, vi ska ha en liten mini tjej kväll:) Några goa öl eller vin kommer slinka ner i våra strupar:) Idag har jag jobbat extra ett par timmar sen åkte jag och Jenny till systemet och till Maxi...Jenny skulle köpa ett halsband...det sluta med att vi båda köpte ett par varsina nya stövlar på scorette:) Det var HALVA PRISET!!!! och då får man ju bara inte missa chansen...;)
Gud så kallt det är ute idag...fyrser ihjäl så fort man går ut ju...och det värsta av allt...detta är bara början:( Hur ska jag stå ut ytterligare en kall och vidrig vinter!!! vet i sjutton!!! Skulle vilja vara miljonär så jag kunde bo i nåt varmt land under vinter tiden så jag slipper detta vidriga väder!!!

Usch jag har upptäckt en vidrig sak...jag börjar få rynkor!!! Fan usch och fy...jag är ju bara 23 år;) måste börja tänka på vilken ansikts creme jag köper så jag kan släta ut min hy och bli ung igen;) Vill inte se ut som en rugguggla redan liksom!!!

Nej ni kära läsare ha en trevlig lördag kväll...
Puss och kram
Malin

Inga kommentarer: