torsdag 18 november 2010

Herre guuuuuuuuuuuuud

Vart tar dagarna och veckorna iväg egentligen?! Jag hinner ju för sjutton inte mer än att vakna förrän det är fredag!!!! Största tiden av min vakna tid befinner jag mig på jobbet, har det hur kul som helst :) Det börjar flyta bättre och bättre för varje dag så att säga och det är så skönt att inse att jag kan något annat än att torka tanter i rumpan!!!! 
Undra vad min nästa utmaning här i livet blir...det är ingen som vet förutom ödet så att säga.
I natt har Malou sovit hemma hos oss, mysigt att bara en av tjejerna hemma, man får liksom lite "egen" tid som jag aldrig hinner annars.
Sitter här och har rast på jobbet snart dags att sätta igång igen efter lunchen....
Men jag ville bara meddela er att jag faktiskt lever.
Kram 
Malin

Inga kommentarer: