onsdag 24 februari 2010

Imorgon drar jag:)

Japp imorgon kl 16 då sitter vi på flyget till Gran canaria:) SÅ SKÖNT!!!!!!!!!!
Mindre roligt är det dock att lämna sverige för Mejas älskade hamster dog idag!!!:( Så hon är så ledsen...Meja som verkligen har älskat sin Wille nåt enormt, har gosat med han när hon har vart ledsen och så...han har vart en trygghet för henne under skillsmässan...Får försöka hitta nåt fint åt henne i Gran canaria.
Kommer sakna min älskling oxå!!! En vecka utan att höra varandras röst!!!
Ha det bra
Kram

2 kommentarer:

Sara Eklöf sa...

Jag känner inte dig och du känner inte mig, men jag måste bara säga dig en sak. Har läst dina senaste inlägg. Och du säger så hemska saker om dig själv! Du är för det första jättevacker. Du har 3 underbara barn och du ska på semester. Du är med all säkerhet så mycket mer älskad än vad du tror. Ta hand om dig!

Malin sa...

Tusen tack för dina fina ord!!!