måndag 28 januari 2008

31 OCH 33 ÅR IDAG!

Ja....då var jag 31 år och Tommy blir 33 år idag....vart tar åren vägen egentligen?! Idag blir en "vanlig" dag utan gäster eller så för de var här igår...men inget att gratulera ju...allt jag blir är ju äldre och närmre pensionen;)
Idag bär det av in till Norrköping då Tommy är hemma från jobbet pga av ryggskott och ska till en naprapat för att knäckas till och jag ska till glasögon magasinet och skaffa nya glasögon...fick ett presentkort på det igår! Blev så glad för mina gamla glasögon är så repiga så jag ser knappt egenom dem!!!

Nu har jag börjat att använda min cross, kör 15 min på den och sen lite situps och ryggböjningar...så min viktminskning blir ännu bättre! Har gått ner 21 kg idag!

I fredags tog jag och Jessica oss i kragen och åkte till badhuset i Gusum och simmade! Helt underbart skönt. Plus att jag VÅGA det. Tänkte att "även om jag är tjock så kommer jag snart vara smal och jag gör nåt åt det för att få bort överflödiga kilon". På lördag kvällen ringde jag Jessica igen...och vi tog oss en promenix på 1,5 timme med stavar. Visst är jag DUKTIG!!!
kram på er

Inga kommentarer: