måndag 5 november 2007

Stockholm


I lördags tog Tommy och jag en barnfri dag...vi åkte upp till Stockholm och gick på globen city och sen körde vi vidare till heron city för att se på bio...men utan resultat, jag är ju ingen bio älskare och Tommy ville se på "Elisabeth"....men jag tvär vägra, så ist så gick vi omkring lite i affärerna på heron och köpt en massa dvd filmer på media markt. Sen tog vi oss ett besök på Amazonas restaurang...så gott!!! Väl hemma igen så satte vi på en utav filmerna "SAW"...en riktig skräckis, men bra, ska titta på film nr 2 och 3 också i veckan........
Nu har jag gått ner 14 kg alltid nåt! Dagen till ära valde jag att vara rakhårig, som ni ser. Kram

1 kommentar:

Anna sa...

Hej Mailn!

mailar dig då jag är i tankarna på att göra en likadan operation!
Hur känner du dig nu när det har gått några veckor??
Är allt bara possitivt??

Hur fick du kontakt med Sabatsberg??

Bor inte långt ifrån dig så jag förstår att du inte tillhör det landtinget!
Hoppas att du kan svara på mina frågor
Vill avsluta med ett stort GRATTIS till dig!
Anna