tisdag 21 augusti 2007

Usch och nej och fy...så känns det nu!!!!Är så nedstämd för Dag har återigen förtäljt att min op blir flyttad 2 veckor till så nu är allt jag vet att det blir i v.39....jag blir tokig! Han skulle höra av sig i v.35 får väl se om han gör det eller inte!

I helgen iaf så var vi (hela familjen) till ullared, vi hyrde en villa på landet straxt utanför ullared. Självklart ett besök inne på Gekås hitta lite smått och gott och över min förväntan gick det super bra med 3 barn inne på gekås, värst var nog tommy...ja ni dessa karlar!!!! Alla tre tjejer hitta en massa saker som de köpte och blev super nöjda över sina kap.
På lördagen åkte vi till Falkenberg, där bada Malou, Meja och Miranda i havet vid Skrea badet, super fint och underbar lång strand!!!Sen åkte vi till Varberg och besökte Fun City....ett litet tivoli och bad och djurpark i ett, helt ok.
Sen vart det ett besök inne i varberg centrum för att äta middag och gå på restaurang en lördag kväll med tre trötta tjejer är inte det allra roligaste men vi lyckades ta oss igenom det.
Söndagen kom och vi började vår resa tillbaka till ringarum, stanna i Jönköping och hälsa på A6, malou ville ju ha kläder ifrån H&M....Så det blev ett par timmar där också och även lunch!
I bilen hem upptäckte jag till min förvåning att malou hade fått LÖSS!!! Så vi var tvugna att stanna även i Linköping för att kunna köpa Lus medel, och nu är de små äcklen borta...än så länge har vi inte hittat nåra i våra hår i såna här lägen önskar man att man var korthårig!

Nu har Malou och Meja börjat skolan och det var med stolta steg Meja gick till skolan igår hon börja ju 1:an. Malou var inte glad över att sommarlovet redan var slut...då kunde hon ju inte spela sims hela dagarna!!!
Ja ni ha det bra Kram Malin

Inga kommentarer: